ENGWE ENGINE PRO
Oprindelig pris var: €1.499.1.479€Nuværende pris er: €1.479.
Engwe® Engine PRO – Designet til perfektion! Førsteklasses kvalitetscykel med top-of-the-notch ydeevne som ingen anden. Engine Pro 1000W vandt tusindvis af brugeres hjerter. Denne bedst sælgende e-cykel kommer med en opgraderet motor, for- og bagpå (fjederhydraulisk) affjedring, en let, men holdbar folderamme, et aftageligt batteri til op til 120 km rækkevidde, dobbelte hydrauliske skivebremser, en intelligent TFT-skærm, og et rigtig behageligt sæde.
Engwe Engine Pro (gammel) vil snart gå ud af produktion og blive fuldstændig erstattet af den NYE 2024 Engwe Engine Pro 2.0!
ENGWE ENGINE PRO Advanced Fat-Tire 750 W Opgraderet Ebike
Engwe ENGINE PRO er en premium elcykel med de bedste avancerede cykelfunktioner. Den nyligt opgraderede version er ved at blive en af de bedst sælgende elcykler med hundredvis af positive tilbagemeldinger og femstjernede anmeldelser.
Hver funktion og detalje på Engine PRO er opgraderet til perfektion! Den nye børsteløse motor kan nå højere bakker, længere rækkevidde og en sluthastighed på fantastiske 45 km/t. Fuld (for og bag) hydrauliske skivebremser giver rekordstor bremsesikkerhed. Avanceret for- og baghjulsophæng (hydraulisk) med dens berømte 20 x 4-inch fede dæk sørger for, at turen altid er super behagelig på alt terræn, inklusive sne, strand og andre offroad stier. Det er også grunden til, at cyklen føles stabil og sikker, når den kører med høje hastigheder på 45 km/t. Forskelle mellem Engine Pro og EP-2 PRO er defineret i denne artikel.
Engwe ENGINE PRO Hovedtræk og fordele-
- Den opgraderede 750 W (peak 1000W) motor tilbyder ekstrem kraft i acceleration, bakkestigning og en sluthastighed på 45 km/t.
- Et udskifteligt 48V16Ah batteri tillader lange rækkevidder på op til 60 km (elektrisk tilstand). Køb et ekstra batteri!
- Automatisk forlygtekontrol vil tænde dine forlygter, så snart den registrerer mørke.
- Fuld for og bag (hydraulisk) støddæmpere sørg for at stabilisere rideoplevelsen.
- 20 x 4-inch Fat Dæk gør kørsel stabil og sikker, mens du absorberer stød fra det barske terræn.
- Smart TFT-skærm med farver viser hastigheder (reelle, gennemsnitlige og maksimale), tilstand, batteriniveau, distance, samlet kilometertal og flere parameterindstillinger.
- Avancerede hydrauliske skivebremser er kendt for at tilbyde ekstrem hurtig og sikker bremsning.
- Folderamme af aluminiumslegering bevarer sin lette og stærke holdbarhed med mulighed for at folde.
- USB-port på styret giver dig mulighed for at oplade din enhed såsom en smartphone på farten.
- LED-lys foran og bag lys op på vejen om natten, så du er godt synlig.
- Det bagerste cykelholderstativ giver dig mulighed for at bære op til 25 kg ekstra vægt eller en person.
- Auto-genopladningsfunktion (indbygget energigenvindingssystem) oplader batteriet, når du kører ned ad bakkerne.
- Nøglelåst batteri sørger for, at ingen stjæler den. Oplad den i cyklen eller tag den ud.
- 8-speed original Shimano® Shifter bruges til at skifte gear fra 1 til otte alt efter behov.
- Fartpilot er en måde at låse din hastighed på, ud over at kontrollere hastigheden med en tommelfingergas eller et sensorassistentsystem.
- Attraktiv Design Find flere brugere fotografering her eller vores instagram.
Opgraderet avanceret motor med 1000 W maksimal effekt
Baghjulet har en integreret XingDa-nav børsteløs motor. Denne nyligt opgraderede børsteløse 750 watt motor leverer 1000 watt spidseffekt med evnen til at forcere 30° stigninger. Tophastigheden kan være op til 45 km/t (manuelt reguleret) med en optimal rækkevidde på op til 100 km takket være det udskiftelige 48v 16Ah lithiumbatteri.
Højtydende fjeder & hydraulisk dobbelt affjedring
Engine Pro kommer med en opgraderet frontfjederhydraulisk støddæmper og bageste højtydende bevægelsesstøddæmper. Fjederen og de hydrauliske støddæmpere genererer kraftigere stødabsorbering. Forhjulsophænget er justerbart med mulighed for at låse dine indstillinger. Sammen med fede dæk sikrer dette en af de mest stabile og sikre ture på alle terræner. Kørslen er virkelig mere behagelig, især sammenlignet med elcykler uden fede dæk.
20 x 4-inch Fede dæk til strand, sne, off-road og mere
Fede dæk 20 x 4-inch (Chaoyang eller CST) anbefales stærkt eller endda nødvendigt for hurtige elektriske køretøjer. Så snart elcyklen når en hastighed over 40 km/t, har du brug for de fede dæk for ekstra stabilitet og din personlige sikkerhed. De giver et bedre jordgreb og absorberer alle stød fra ujævnt terræn sammen med hydraulisk dobbelt affjedring. Det anbefalede dæktryk er 140 kpa. At køre på en e-cykel med fede dæk giver en ekstra køreoplevelse, der føles mere som at køre på en motorcykel.
Avancerede hydrauliske skivebremser fra Engwe Engine Pro
Det er absolut nødvendigt at have et avanceret hydraulisk bremsesystem, der matcher motorkraften. Engwe Engine Pro leveres med hydrauliske olieskivebremser foran og bagpå. Hydrauliske bremser er kendt for at være den mest effektive måde til hurtigt og sikkert at bremse elbilernes høje hastigheder. Desuden vil Engine Pro oplade sit eget batteri, mens den bremser.
Et opgraderet udskifteligt 48V16Ah batteri med en mindre størrelse og længere rækkevidde
Det nyligt opgraderede lithium 48V16Ah batteri er mindre i størrelse. På grund af den seneste opgradering kan den opnå cirka 10 % længere rækkevidde eller afstande. Det sikrer lang levetid. Batteriet er udskifteligt, derfor kan du oplade det, når det er i cykelstellet, eller tage det ud og oplade det i lejligheden. Vi anbefaler stærkt at købe et ekstra batteri, når du bestiller en cykel, for at fordoble køredistancerne.
Intelligent TFT-skærm med farver og avancerede indstillinger på Engwe Engine Pro
Denne smarte TFT-skærm vil altid tydeligt vise dig al vigtig information og mere. Den tilbyder automatisk forlygtekontrol, intelligent kraftdisplay, motoreffektindikation, servo-gear, hastighedsvisning (inklusive realtidshastighed, maksimal hastighed og gennemsnitshastighed), kilometervisning (inklusive enkelt kilometertal og samlet kilometertal), servostyring, køretid, baglygtekontrol og USB-tilslutningsindikation. Med avancerede muligheder kan du styre sluthastigheder og mange andre indstillinger.
Folderamme af aluminiumslegering – 3 trin Nemt foldesystem
Den foldbare aluminiumslegeringsramme tillader nem foldning i 3 trin, mens den bevarer sin fulde holdbarhed og rammestyrke. Styret og pedalerne har også et foldedesign. Selvom stellet er superstærkt, er det en letvægts aluminiumslegering på kun 31.6 KG, hvilket er overraskende lavt for en e-cykel med så høje specifikationer. Selvom dette er en stor og stærk cykel, passer den stadig i de fleste erhvervsbiler og giver dig mulighed for at transportere cyklen på tværs af landet.
Front 48 V LED Ambient Forlygte og Rød LED Baglygte – Automatisk Forlygtekontrol
Engwe Engine PRO kommer med forlygte og baglygte, hvilket gør cyklen synlig under alle køreforhold. Dette sikrer ekstra sikkerhed i mørke. Forlygten bruger 48 V arbejdsspænding med en højeffekt LED-chip, der lyser op til 20 kvadratmeter. Det røde baglys sikrer udsyn fra bagvedliggende køretøjer. Forlygten har automatisk lygtestyring, hvilket betyder, at cyklens sensorer tænder eller slukker den, afhængigt af dag- eller nattetid.
Flere køretilstande med Engwe Engine Pro Pedaltilstand, Pedalassistenttilstand, Gashåndtag
Pedaltilstand er simpelthen at træde i pedalerne, uden nogen motorisk assistance. På Pedalassistenttilstand, du pedaler, men elektrisk assistance giver dig ekstra kraft. Du bevarer den naturlige pedalfølelse, mens du nemt når den dobbelte hastighed og tredobler distancen uden at blive træt. I Gashåndtag Det er ikke nødvendigt at træde i pedalerne, da du styrer hastigheden med et gashåndtag og bruger e-cyklen mere som en motorcykel.
Det bagerste cykelholderstativ på Engwe Engine Pro
Engine Pro e-bike kommer med en stærk og holdbar bagbærer, som ingen anden. Da transportøren er ekstra håndhævet, kan den bære bagage på 90 kg eller endda en ekstra person. Det fungerer bedst med Engwe cykelholdertasker, der kan holde op til 25 kg og potentielt kan bære 2 ekstra batterier til rekordstore lange ture. Den bagerste aluminiumsskærm er dobbeltmonteret under den bagerste holder.
Premium kvalitet fra Engwe®🏆
Engwe® er dedikeret til at producere de mest avancerede elektriske cykler ved at følge de nyeste teknikker og højeste kvalitets- og produktionsstandarder. I forståelsen af, at en god elcykel ikke er alt, der betyder noget, skabte Engwe® en enestående billig prismodel. ENGINE PRO er en vinder af premium design med de mest avancerede cykelfunktioner!
Engwe Engine Pro Pakke inkluderer
- ENGINE Pro e-bike (75 % formonteret)
- Et udskiftbart 48V13Ah lithiumbatteri (i ramme)
- Batterioplader
- Monteringsværktøjer
- Brugermanual
Engwe Engine Pro Vilkår og Politikker
- Læs vores Salgsbetingelser
- Levering Politik, Retur Politik, Privatlivspolitik
- Nogle lande har lokale lovbegrænsninger (Åbn Wikipedia). Hvis dette bekymrer dig, anbefaler vi at vælge Engwe Engine X.
- Find mere brugerfotografering her eller på vores instagram.
Specifikationer: ENGWE ENGINE PRO
|
51 anmeldelser for ENGWE ENGINE PRO
Tilføj en anmeldelse

Oprindelig pris var: €1.499.1.479€Nuværende pris er: €1.479.
elosi -
Godt for pengene, gode svar, god ridning. Kun fordele. og den er SMUK haha
ted basye -
Meget præcis beskrivelse. Hurtig support af sælger. Fremragende cykel.
Ron Merritt -
Cykel er afgørende som annonceret, men de giver meget lidt specifikke oplysninger. Manualen er ret ubrugelig. Jeg fandt ud af, at energigenvindingssystemet kun virker i pedelec-tilstand 0 eller 1 og kører 18 km/t og hurtigere – typisk ned ad bakke. Det er kun ved friløb – bremsning genererer ingen energi. Displayet giver dig en watt-rating for både energi, der bliver brugt eller energi, der genvindes, hvilket er praktisk. Jeg viser den topper med 850 watt op ad bakke, fuld gas. På en lang ned ad bakke, med 20 km/t, genvandt jeg 117 watt. Byggekvaliteten er enestående – sagen er en tank, hvilket også betyder, at den er tung – over 30 kg. Jeg tvivler på, at du kan bryde det strukturelt. Kørslen er god/glat og tyngdepunktet er meget lavt. Meget behagelig cruising eller pendling. Jeg er sikker på, at offroad-stier ville være fine, men dette er ikke en BMX-cykel, så husk det. Displayet er lyst og giver den nødvendige information. Fartpiloten fungerer ved at holde gashåndtaget i én position i 8 sekunder og koble fra, hvis du træder i pedalerne eller trykker på bremsen. Manual er en joke - absolut ingen instruktioner om, hvordan noget fungerer, eller hvordan man sætter det sammen. Indpakningen er gennemsnitlig – min afsporer var bøjet, så kæden ramte dækket/fælgen (jeg var nødt til at rette den op i hånden), og der var et par mindre hakker, som jeg fikseret med en sort skarp. Generelt er jeg tilfreds med det indtil videre - planlægger at tilføje et spejl, en taske og måske et bedre sæde. Den skulle også have en bedre forlygte og blinklys ville være rart.
Forsigtig Rodden -
Fremragende cykel, opfylder parametrene beskrevet ovenfor
Fantastisk -
Let at bruge
Fritz Filippi -
Præcis produktbeskrivelse, meget tilfreds. Jeg vil købe en anden til min pige, men sandsynligvis EP-2 PRO for at spare nogle penge, og hun kører langsomt alligevel.
HapaShawn -
Jeg har haft denne cykel i omkring en uge nu og har kørt to ture – hvoraf den ene var på over 35 kilometer. På den længere tur på 40 km brugte den kun omkring 50 % af batteriet. Indtil videre elsker jeg denne cykel. Jeg har kun to klager. Den ene, bremserne er tilfældig kvalitet og kom ud af kassen gnidning, og lave støj (hvinende). Dette ser ud til at være løst eller er nu ved at bruge nogle WD-40 på bremseskiverne. Min eneste anden klage er vægten af cyklen generelt. Det er tungt på over 30 kg med batteriet i. Dette gør det svært at læsse ind i bagagerummet på en bil, eller hvor som helst du planlægger at opbevare det på en sammenfoldet måde. Hvis du planlægger at sætte dette på et forhøjet cykelstativ, så glem det, da det vil være for tungt for de fleste mennesker at løfte det, især ældre mennesker. Bortset fra det er dette en klasse A-cykel, og jeg er meget tilfreds med mit køb indtil videre. Kundesupport var også en bonus. Jeg havde et spørgsmål om forsendelse, som blev besvaret via e-mail i løbet af et par timer. De var meget lydhøre og imødekommende. Højt anbefalet!
Dan -
Meget vellavet cykel, ret nem at sætte sammen. Emballagen kunne være bedre. For det meste var cyklen godt pakket ind og havde et par stykker skum for at beskytte den i kassen, men Fedex formåede at slå huller i siden af kassen og nederste forreste hjørne. Dette resulterede i, at enderne af forgaflerne blev slemt ridset, og at den forreste bremselinje blev knust og sprængt, hvilket betyder, at forbremsen slet ikke virker. Jeg afventer svar fra sælger om udskiftning af forbremse og vil opdatere anmeldelse og antal stjerner for at lade alle vide, hvordan det håndteres. Jeg købte 2 cykler, 1 til min kone og 1 til mig selv og venter på Fedex at levere den anden. Begge afsendt samme dag. Sælger dobbelttjekkede med mig for at sikre, at jeg havde tænkt mig at bestille 2 cykler. Dejlig kundeservice fra deres side. Tog første tur og blev glædeligt overrasket over hvor godt den håndterer og hvor hurtig den er. Første E-cykel og lavede masser af research. Mange gode funktioner til prisen og logan-bremserne fungerer godt på bagsiden. edit: 7/26Second bike dukkede op og var i meget bedre stand. Meget godt pakket og overlevede Fedex-håndtering. Fik svar fra sælger på skader på første cykel og de sender reservedele ud for at gøre den hel igen. Må sige meget tilfreds generelt med både cyklerne og kundeservicen.
Free88 -
Vi købte to af slagsen i november 2021. Har lagt omkring 900 kilometer på hver af dem. Disse cykler er bygget meget kraftigt og kan klare barske forhold, inklusive turen i den pludselige eftermiddags t-storm. Bremserne er fantastiske, det samme er controlleren. Cykelsæderne er ikke så gode, men kan nemt udskiftes. Hastighed, kraft og rækkevidde er fantastisk. Baghjulsophænget er lidt stift og kan ikke justeres. Fronten er god og justerbar. Tophastigheden er omkring 35 – 45 km/t på flad asfalt afhængig af rytterens vægt. Jeg vejer omkring 88 kg og kan ramme 43KMH+. Rækkevidden afhænger af, hvor meget du pedaler. Hvis du slet ikke træder i pedalerne, er 35+ kilometer solide. Hvis du cykler nogle gange, skal du tilføje 10 kilometer. Hvis du cykler meget, skal du tilføje 10 kilometer mere. Det er grove skøn. Dit kilometertal kan variere. Jeg ville ønske, at hastighed 1 og 2 var meget langsommere. Nogle gange vil vi bare tage en langsom tur, og de hastigheder er for høje. 3, 4 og 5, skal spredes yderligere mellem dem. Ideelt set ville jeg foretrække hastighed 1 til at være tættere på 10-12 km/t, og så tilføje 8 kmh for hver hastighed over den jævnt fordelt. Den samlede tur er anstændig, men den bageste dæmper kunne være bedre og være justerbar. Forsiden er ok. Ville ønske, at sadelpinden i sig selv var en dæmper, men til denne pris ikke forventet. Vær opmærksom på, at der ikke er tale om MTB-dæk med stor diameter. Hvis du drejer for skarpt, kan du let falde. Vi har kun haft ét stort problem. På en af cyklerne knækkede koblingsskiven efter cirka 200 kilometer. Denne del er inde i det bageste nav. Dybest set vil motoren rotere og dreje, men dækket vil ikke bevæge sig. Kontaktede producenten via deres hjemmeside, og sendte en kopi af ordrekvitteringen og en kort video af problemet. Omkring en uge senere ankom udskiftningsdelen og var faktisk løsningen på problemet. Det tog mig omkring 30 minutter at udskifte, men det var ikke særlig svært. A+ på kundesupport. Generelt har vi været meget tilfredse med disse cykler efter 10+ måneders ejerskab. Svært at sige, at vi ville købe det igen. Det har været sjovt, og cyklerne har været fantastiske. Men de er meget tunge og besværlige. Disse er svære at løfte ind bag på en lastbil eller en SUV. Fantastisk, mens du er på dem. Folk reagerer på to måder, når de ser dig på dem. De er enten hadefulde, forargede og irriterede over dem, eller også vil de købe dem af dig på stedet.
SJC Sue -
Denne cykel er fantastisk!!! Har det hele og præsterer bedre end forventet fx – går op til 42 – 45 km/t på flad asfalt. Der er ikke noget at ikke lide. Jeg vil varmt anbefale det!!!
Renesmae Knapp -
alt var som det skulle være flot og hurtig cykel 45 KMH vi nyder det.
Dustydrawz -
Indtil videre elsker jeg denne cykel! Det var super nemt at afslutte monteringen ved blot at fastgøre styrsamlingen og pedalerne. Jeg havde lidt raslen i gang på grund af skærmene, der blev presset stramt gennem rammen, jeg stak simpelthen to små stykker gummi ind der, og den snurrende lyd forsvandt. For så vidt angår at kunne boogy rundt i byen er denne cykel FANTASTISK! Jeg har haft den op til 55 km/t 😳. Jeg elsker, hvordan du kan sive-oplade batteriet, mens du kører ned ad bakke over 12 mph i 1 eller 0 pas-tilstand også. Jeg har investeret i et ekstra batteri for en sikkerheds skyld, men det tror jeg ikke du skal, for de holder længe! Jeg bruger næsten altid kun gashåndtag og har aldrig haft batteriet under 50 procent. Denne cykel er meget tung og kan være besværlig at folde sammen, men når først du har styret af og stellet foldet, vil den passe bag i en mini Cooper. Forsendelsen var et par uger forsinket, og Engwe krediterede mig 50DanmarkR tilbage. Alt i alt og for pengene er denne e-cykel rocker!
Cassey Odle -
Okay, bortset fra at jeg bestilte grå og blev sort
Men den er mørkere, og nu elsker jeg den
Patty Balser -
fremragende
JoeY -
God cykel for disse penge, du købte 2 til lavere pris

Miriam Perry -
Da cyklen ankom skulle den justeres lidt, spændes bolte og skruer, men generelt er jeg meget tilfreds med denne cykel! Dejligt produkt!
Mahi Reid -
Jeg giver 5 stjerner
Cykel fortjener
Tim -
Nå, jeg har haft elcykler i årevis, men ingen var gode i dårligt vejr eller på revnede veje. Denne perle er perfekt. Det er en tank. Den eneste fejl er ingen brugsanvisning. Generelt anbefaler jeg stærkt
JOSE RAMOS -
at gå på arbejde to gange om ugen
Samuel Folledo -
Efter næsten 2 måneder her er min anmeldelseFordele- Hurtig, 45 km/t ved max batteri, 35 km/t når det er det nederste batteri- Malingen er ret vejrbestandig, men den kan ridse efter et par stød- USB er rar at har men USB-opladning ret langsom, hvilket kan være godt eller dårligt- hjul er gode- forlygter er godt, men baglygte ikke rigtig, men stadig rart at have- mit første problem er, at de værktøjer, den fulgte med, ikke kan installere pedalerne sikkert/korrekt. ENGWE var søde nok til at refundere 40DanmarkR og sende en udskiftning af dele for at undgå returnering. Selvom udskiftningen af dele virker, er den ikke den samme, havde sølv (taber helt sort farve) og dækker ikke helt kæderne i modsætning til den originale - styrets form vil ikke tillade dig at installere en telefonholder og andet tilbehør, når det bøjes, så dette blev erstattet med et lige styr- stol er god til en 10 min tur efter at føle smerten, så denne blev også erstattet med et bredere sæde- bagsæde/beslag er meget tykt (god til tunge ting) og tillod ikke mig at vedhæfte enhver bagerste kurv. Så for ekstra opbevaring skal du få deres eget mærke bagtaske
Michael H -
Mand, jeg elsker denne cykel! Jeg er nødt til at lede et stykke tid efter en e-cykel som denne, med hydrauliske bremser, dobbelte affjedringer og anti-punktur fedtdæk for at nævne nogle få. Gå hen og få en og lad være med at tænke på det, du vil ikke fortryde det, jeg forsikrer dig. Hvis du har spørgsmål, send dem en e-mail, og de vil vende tilbage til dig hurtigere, end du tror.
Antonio Levine -
Fremragende cykel! Rigtig hurtig med mange fine detaljer! Tak til ENGWE.IT for at svare hurtigt!
Jeffb1020 -
Dette er en meget robust E-cykel (ca. 29 kg). Fremragende batterilevetid (48v 12.8ah), montering var mindre end 60 minutter, hvilket inkluderede 30 minutter til at udpakke og klippe alle lynlåse. Ankom 5 dage for tidligt, uden skader, og er den mest komfortable (sæde og affjedring) ebike jeg har haft, da den har både gaffel og baghjulsophæng. Hvis du kun vil køre omkring 40 kilometer i timen på en flad overflade, er det en perfekt cykel, da Newton Meters kun er omkring 60 på denne enhed. Jeg har haft den op til 46 km/t ved at gå ned ad en bakke med kraftig vind, men den vil kun sejle ved omkring 35, så pendlingen er lidt langsommere end andre cykler, jeg har ejet, men kører 50 km/t på en fortov/cykelsti er ikke særlig smart alligevel. Fremragende konstruktion, batteri af høj kvalitet og lavt NM (60) drejningsmoment, så du ikke klatrer op i stejle bakker uden ekstra indsats. Dette er min 4. ebike og denne, hvor jeg nu har 1000 kilometer på den, vil jeg beholde på grund af hvor behagelig den er med baghjulsophænget, hvor robust den er, selvom den vejer mere end de fleste andre cykler i denne størrelse, og hvad der var virkelig vigtigt for mig, farve-LCD, som jeg kan se i skarpt sollys og giver yderligere information såsom watt, tid, fartpilot, lysregistrerende display, der tænder hoved- og baglygterne i svagt lys og batteriprocent tilbage. Der var ingen defekter på denne cykel og de få rangler fra skærmene var nemme at fikse med velcrobånd. Batteriet raslede også, men et par korkpuder sørgede for det. En rigtig god cykel, det er sjovt, og det viser sig, at jeg kører på den næsten hver dag, når det ikke regner.
Melissa Luther -
Efter at jeg omhyggeligt udvalgte online og besluttede at købe i denne butik, skuffede det mig bestemt ikke. Uanset om det er fra cykelmodellen eller ridning, føler jeg mig meget komfortabel, Og den er meget praktisk at bære, optager ikke plads, er et meget godt valg.
woodruuum6 -
I begyndelsen par små stum, men er løst.
Jamel ben mabrouk -
Winston Hyde -
Meget fed cykel. Folde intuitiv.
Zoraida Swick -
Det er en rigtig fin cykel, kører problemfrit. Havde noget arbejde at samle, men nu er alt ok. Det tog noget tid at komme hertil, men til sidst ankom det af UPS på 6 dage.
shany K -
TO morkler, jeg betalte og modtog en, men dagen efter kom endnu en, så jeg er ked af mine vrede e-mails. Er alt i orden, jeg nyder at cykle næsten hver dag.
Richard Smith -
Ren SJOV… med en elektrisk motor.
Craig Piro -
Meget præcist
NOMAR -
De fire stjerner er en afspejling fra sælgers side for ikke at give den passende monteringsvejledning og ikke af selve produktet (Engwe pro engine). Samlingsvejledningen er en generisk, der kom fra producenten vice sælgeren og gælder for cykler, der blev sendt 90+% samlet. De cykler (2), jeg modtog, var 80+ % samlet, og det tog mig næsten to timer at finde ud af, hvordan jeg skulle sætte den første sammen. Videoer online var ingen hjælp, da de kun gjaldt for dem, der blev sendt 90 % komplette. Bemærkning til sælger; gør dine kunder en tjeneste og giv et "tillæg" til den monteringsvejledning, der kom fra producenten. Med hensyn til selve e-cyklen, har jeg søgt længe og nøje og nøjedes med, hvad jeg synes, der er flest funktioner for mine penge og min begrænsede køreerfaring indtil videre indikerer spot on!
Stephen Spann -
Elsker denne cykel, den har fornyet min entusiasme for at cykle igen. Det er stjernen i showet, når man sidder i parken på den eller kører på den. Det er helt klart en hoved-turner. Folk, der normalt aldrig ville tale, går faktisk hen og stiller alle mulige spørgsmål om denne cykel. Fantastisk kvalitet!
David mod palmegiano -
Dette er min anden e-cykel nu, siden jeg blev ramt af en bil på min pasalec px7 for omkring en måned siden. Jeg kunne godt lide den cykel, men elskede min ep-2. For det første holder batteriet 3 gange så længe som min gamle cykel. Jeg kan gå omkring 50 kilometer på den højeste indstilling. Og hastigheden er sande 45 km/t på fladt land. Det er ok på bakker, det sænker farten betydeligt, men det er langt bedre end en almindelig cykel. Det er bygget godt, men er tungt som de fleste foldbare fede dæk i denne prisklasse. Forlygten er lys nok, og bremselygterne er fantastiske. Ville bare ønske, de havde indbygget retningsanvisninger. Samlet set er det en fantastisk cykel, og til prisen kan du ikke gå galt.
GibsonPicker77 -
Grundlæggende et godt produkt. Stol tygger dæksidevæggen op i første gear! Kædeskifter læssefjeder for løs kæden løsner sig meget! Ikke god til hård kørsel. Den kører 45 km/t på et fladt område. Det vil tiden vise. En masse penge ikke at være spot on!
james -
Jeg købte denne Engwe engine pro opgraderingsversion. Min inderside er 29 inches, og jeg vejer omkring 250 lbs. Egnwe er så meget mere komfortabel. Bremser er gode sæde er okay nok, og det kører fint på flade overflader. Når den placeres i assist, kommer 2-0 regen, og bremser cyklen noget på mine bakker, hvilket sparer bremser. Kommer omkring 25 kilometer i timen. Også i assist 0 kan jeg træde omkring 30 kilometer i timen på flade og aktivere den regenerative funktion. Men det virker 🙂 kunne bruge højere frontgear eller køre for at hjælpe med højhastighedspedal. Der er nogle gange en slibende lyd, det lyder som om forskærmen skraber, men der er masser af frigang. Måske har jeg ikke fordækket perfekt justeret og bremser. Sæt det på stativet, læn det, så bagdækket er væk fra jorden, og gas det. Diff hjulstørrelser input på controller giver diff hastigheder:-) controller grænser til 50 km/t. Skift til 26 i dækindstilling giver 75 kmt ulastet. De 20-inch indstilling giver gerne 50. Jeg fandt det interessant. Også, når pedalen hjælper fem tryk på + en gang mere, og den blinker, når den er sat i fuld effekttilstand. Helt ærligt, jeg kunne ikke se forskellen. Forlygten ser ud til at være tilstrækkelig, men baglygten trænger til noget salsa... den kunne være lidt mere krydret.. og kun de ydre kanter lyser op. Aktiver bremserne og de bliver lidt lysere. Ja! Dog stadig svag. Sæt den igennem dens hastigheder, 20 km, bakker, flade og hurtige veje. Endte på 68 procent, da det endelig slog sig ned. Jeg var på 40 procent på vej hjem. Giv cellerne en chance for at falde til ro, balance, uanset hvad, gik tilbage til 68 som sagt.
Tag din nye cykel med udenfor, luft dækkene op, og få naboerne til at stirre forvirret på dig, mens du prøver at køre på en cykel, du har glemt at sætte pedaler på, og råbe "spand! Den er elektrisk!" Og zoom ud med fødderne i vejret, fordi du ikke har noget at hvile dem på. Så kom tilbage og installer pedalerne, og du er klar! Ja! Ebikness!
Engweibuy -
Byggekvaliteten ser ud til at være i orden. Det generelle udseende er ret cool, ligesom den mat sorte maling. Ligesom hjulene også mag-hjulene. Kan bestemt godt lide de hydrauliske bremser og den dobbelte affjedring. Der er få ting, jeg ikke kan lide, den ene er sædet. Styr er ret smalt i forhold til min anden E-cykel. Skærmenes ranglen gør cykelturene en smule støjende. Min største modvilje er, at ydeevnen ikke er helt, hvad den burde være for en 750 W E-cykel. Tophastigheden er kun 35 kilometer i timen og 45, hvis du låser den op. Ser ikke ud til at være mere kraftfuld eller hurtigere end min 500 W E-cykel. Manualen var også underordnet, da man forsøgte at finde ud af, hvad parametrene er på displaymodulet. Kundeservice for denne særlige cykel var OK.
Steven -
Kører glat og føles fantastisk, det vender hovederne.
Andrew -
Stærk krop og stel
STEVEN RUTKOWSKI -
FANTASTISK EBIKE. MEGET HEAVY-DUTY. INSTRUKTIONER VÆRDILØSE. BETJENING AF CYKLEN OG FUNKTIONER, FINDE DIG SELV. DU SKAL FINDE UD AF, HVOR NØGLERNE GÅR TIL, OG HVAD DE ER TIL. DISPLAYPANELET KOMMER UDEN INSTRUKTIONER. GÅ TIL YOUTUBE FOR AT SE ALLE FUNKTIONER. FANTASTISK SÆLGER, OG DE KOMMER TILBAGE PÅ EMAIL SAMME DAG.
Javier Molinoqe -
Butiksejer oprigtigt og professionelt svar inden for 24 timer du beskeder fantastisk et stærkt kram og tak til jer alle
mimstyle -
Je crois que c'est le vélo le plus incroyable que je n'ai jamais eu !
Très puissant (1500w au max), solid, meget komfortabel.
https://i.ibb.co/xqcb2Y5/X5250254.jpg
Huteau Stéphane -
Hej
Est-ce que vous pouvez me dire comment démonter le pédalier côté gauche de mon vélo ??
PayHelp -
Bonjour Huteau,
Voici une video montrant comment retirer le pédalier et le capteur d'un Engine PRO : https://www.youtube.com/watch?v=XhPhdBVuebw
J'espère que cela vous aidera et n'hésitez pas à nous écrire à support@engwe.net Jeg vil gerne have et supplement!
hilsen,
Équipe d'assistance Engwe
Peter -
Je viens de recevoir mon Engine pro 750 «amelioré». Livré en 8 dage. Emballage très complet , chaque pièce est protégée. Pas de difficultés majeures à le monter bien que le mode d'emploi soit inexistant( seul mauvais point). J ai un peu galéré avec le guidon mais ça marche. Le vélo est effektivitet lord mais très maniable et très beau. Sælger superkomfortabel, affjedring AV/AR eller top med uoverskuelig komfort. Les freins hydrauliques avant et arrière sont un vrai plus. L éclairage est aussi très bon et les informations sur sélecteur très intuitives et complètes. Reste à valider l' autonomie en tout électrique. En un mot J adore ce vélo
PayHelp -
Bonjour Pietro,
Merci d'avoir partagé vos commentaires et de nous avoir informés que vous avez bien reçu votre vélo et que vous l'avez adoré. Nous sommes heureux de proposer à nos clients des produits de qualité.
Hilsen,
L'équipe de support Engwe
jacenty -
Rowerek fajny wygodny ale nie do dźwigania na piętra. Chcącym Dokonać Zakupu Radzę Pierw Zorientować Się że Zakupienie Przekładni Która Jednak Się Zużywa til Wielki Problem Jeśli W ogow cośake Jest Dostępne Gdzieekolwiek, Informacji O Modelu Takoweje Części N Igdzie ……
PayHelp -
Witaj Jacenty,
Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią z nami i naprawdę doceniamy Twoje zainteresowanie. Chcielibyśmy zapewnić Cię, że wszystkie niezbędne części są dostępne. Prosimy eller kontakt til postrednictwem e-mail på support@engwe.net, az przyjemnością pomożemy Ci w zorganizowaniu potrzebnej części zamiennych do Twojego roweru. Warto zauważyć, że chociaż nie sprzedajemy części zamiennych bezpośrednio na naszej stronie internetowej, to z pewnością możemy zorganizować ich dostawę dla Ciebie.
Pozdrowienia,
Mikrofon
Limbourg Hugo -
J'ai un Engine Pro, j'en suis très content, mais comme je fais le chabert avec de manière permanente, le vélo souffre énormément. J'ai déjà fait appel au service teknik, j'ai rapidement reçu les pèces qu'il me fallait pour entretenir et réparer mon vélo.
Par contre je recherche un nouvel ax de pédalier pour mon vélo et là, j'ai difficile à me faire comprendre du service après vente chinois. Je pense que j'ai une bille de roulement qui est cassée, et aimerai changer cet ax qui n'est plus au top de sa forme.
PayHelp -
Bonjour Limbourg,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous offrons le meilleur support après-vente. Veuillez contacter notre équipe à support@engwe.net et nous serons heureux de vous aider.
hilsen,
Mike
FOURMENT Pierre -
Après 2 ans d'utilisation and environ 1700 Kms, you voulais témoigner (71 ans et 100kgs) de ma pleine satisfaction concernant ce vélo. Aucun problème et beaucoup de plaisir.
Jeg anbefaler 100%. Fremragende rapport qualité/prix. Que du plaisir.
Tak ENGUIE.
PayHelp -
Bonjour FOURMENT,
Merci de nous faire part de vos commentaires. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.
N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des spørgsmål!
hilsen,
Équipe Engwe
Vicent Gari Isach -
Mi humilde mening la publicaré despues de probar esta bicicleta. De momento tengo la condicion de futuro usuario, La maquina la pedi a Engwe el dia 29 de mayo y espero recibirla en 3-10 dias, según Engwe. Sí que puedo expresar min mening como usuario de una E-MTB de montaña con la que llevo 4000 Km. y con la experiencia adquirida hasta ahora y por todo lo que han leido sobre mi futura y nueva E-Engue Engine Pro, y han visto en videoer, espero superar algunos aspectos de lo experimentado hasta la fecha. For at gøre, er det beskrevet mis indtryk af 'PROS' og 'CONS'.
PayHelp -
Hej Vicente,
Gracias por compartir tus pensamientos. Esperamos recibir sus comentarios detallados.
Regards,
Equipo engelsk
Hansi franke -
Gutes fahrad
juan david ordoñez -
hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?
PayHelp -
Hej juan
Du har en video, der kan begrænse hastigheden på ENGWE ENGINE PRO.
https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view
¡Tilfredshed med din favorit!
Miguel
Vicent Gari Isach -
Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspension funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. For at se mig har tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la suspension central, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. Han har til hensigt at være længere mig lo solucione, men tampoco lo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el respaldo tecnico necesario.